Перейти к основному содержанию
Логотип

International busine ...

    • Қазақша ‎(kk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • English ‎(en)‎
  • Вход
SYSTEMS.ENU Свернуть Развернуть
PLATONUS.ENU DIRECTUM.ENU MAIL.ENU MY.ENU MOODLE.ENU MOOC.ENU
SYSTEMS.ENU Свернуть Развернуть
PLATONUS.ENU DIRECTUM.ENU MAIL.ENU MY.ENU MOODLE.ENU MOOC.ENU
  1. Курсы
  2. Дистанционное обучение
  3. Факультеты
  4. Экономический факультет
  5. Кафедра экономики и предпринимательства
  6. International business (Хойч Айжан)
  7. Lecture 12. Entry strategy and strategic alliances
  8. Seminar questions
  • Дополнительно

Seminar questions

Требуемые условия завершения

Answer the following questions in written form:

  1. Explain the three basic decisions firms must make when they decide on foreign expansion: which markets to enter, when to enter those markets, and on what scale.
  2. Compare the different modes firms use to enter foreign markets.
  3. Identify the factors that influence a firm’s choice of entry mode.
  4. Recognize the pros and cons of acquisitions versus greenfield ventures as an international market entry strategy.


Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение
Яндекс.Метрика