Skip to main content
Logo

"Ғылыми зерттеулерді ...

    • Қазақша ‎(kk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • English ‎(en)‎
  • Log in
SYSTEMS.ENU Collapse Expand
PLATONUS.ENU DIRECTUM.ENU MAIL.ENU MY.ENU MOODLE.ENU MOOC.ENU
SYSTEMS.ENU Collapse Expand
PLATONUS.ENU DIRECTUM.ENU MAIL.ENU MY.ENU MOODLE.ENU MOOC.ENU
  1. Courses
  2. Дистанционное обучение
  3. Факультеты
  4. Факультет естественных наук
  5. Кафедра Химии
  6. "Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау, магистратура" (Машан Т.Т.)
  7. Дәріс 6_Зерттеудің өзектілігі және ғылыми жаңалығы. Жұмыс гипотезасын ұсыну
  8. Зерттеудің өзектілігі және ғылыми жаңалығы. Жұмыс гипотезасын ұсыну-ға қосу
  • More

Зерттеудің өзектілігі және ғылыми жаңалығы. Жұмыс гипотезасын ұсыну-ға қосу

Completion requirements
Opened: Sunday, 6 October 2024, 12:00 PM
Closed: Saturday, 10 October 2025, 11:59 PM

Дәріс жоспары:

  1. Зерттеудің өзектілігі
  2. Зерттеудің ғылыми жаңалығы
  3. Жұмыс гипотезасын

    Ғылыми жұмыс ғылыми және қолданбалы аспектілерде өзекті болуы керек. Сараптау кезіндегі негізгі критерийлердің бірі ғылыми зерттеу тақырыбының өзектілігі болып табылады. Өзектілік дегеніміз, қойылған міндеттер практика немесе тиісті ғылым саласы үшін тезірек шешуді қажет етеді. Сонымен қатар, ғылыми жұмыс тақырыбының өзектілігі зерттеу нысаны мен тақырыбының өзектілігін көрсетеді. Біріншіден, тақырыпты өзектендіру оны маңызды ғылыми және қолданбалы міндеттермен байланыстыруды қамтиды. Таңдалған зерттеу тақырыбы мен нақты жағдайлар тұрғысынан ғылыми пәннің теориясы мен практикасына тап болатын міндеттерді қысқаша анықтау қажет. Ғылыми аспектідегі өзектілік келесі факторлармен негізделеді – - іргелі зерттеулердің міндеттері жаңа фактілерді түсіндіру үшін осы тақырыпты әзірлеуді талап етеді; - қазіргі жағдайда ғылыми зерттеу проблемасының дамуын нақтылау және шешу мүмкін және өте қажет; - Ғылыми зерттеудің теориялық ережелері процесті немесе құбылысты түсінудегі келіспеушіліктерді жоюға мүмкіндік береді; - ғылыми жұмыста ұсынылған гипотезалар мен заңдылықтар сізге бұрын белгілі болған және ізденуші алған эмпирикалық мәліметтерді жинақтауға мүмкіндік береді. Қолданбалы аспектіде өзектілік келесі факторлармен анықталады: - қолданбалы зерттеулердің міндеттері осы тақырып бойынша сұрақтар әзірлеуді талап етеді;

    – қоғам мен өндіріс қажеттіліктері үшін ғылыми зерттеу міндеттерін шешу қажеттілігі бар; – осы тақырып бойынша ғылыми жұмыс белгілі бір білім саласындағы шығармашылық ғылыми топтардың әзірлемелерінің сапасын едәуір арттырады; - ғылыми зерттеу нәтижесінде алынған жаңа білім кадрлардың біліктілігін арттыруға ықпал етеді немесе студенттерді оқытудың оқу бағдарламаларына кіре алады. Ғылыми жұмыс тақырыбына қойылатын басты талаптардың бірі-оның ғылыми жаңалығы. Жұмыста ғылымның белгілі бір саласындағы білімнің шекарасын кеңейтетін ғылыми мәселені шешу немесе жаңа әзірлемелер болуы керек. Ғылыми жұмыстың жаңалығы ескі идеялармен де байланысты болуы мүмкін, бұл оларды тереңдетуде, қосымша дәлелдеуде, жаңа жағдайларда, білімнің басқа салаларында және практикада мүмкін болатын пайдалануды көрсетуде және зерттеушінің жеке өзі ұсынған жаңа идеялармен байланысты. Ғылыми жаңалықтың элементтерін анықтау үшін келесі жағдайлар қажет: – зерттеу пәні бойынша әдебиеттерді оның тарихи дамуын талдай отырып мұқият зерделеу. Зерттеушілердің өте жиі кездесетін қателігі-бұрыннан белгілі, бірақ олардың көру аймағында болмаған жаңа нәрсе үшін; - барлық бар көзқарастарды қарастыру. Оларды ғылыми зерттеу міндеттері аясында сыни талдау және салыстыру Көбінесе Жаңа немесе ымыралы шешімдерге әкеледі; – ғылыми айналымға жаңа нақты және сандық материалдарды тарту, мысалы, сәтті эксперимент нәтижесінде және бұл өзіндік ерекшелікке өтініш; - бұрыннан белгілі процесті немесе құбылысты нақтылау. Ғылыми жұмыста жаңалықтың келесі элементтері келтірілуі мүмкін: мәселенің жаңа мәні, яғни мұндай тапсырма алғаш рет қойылды; белгілі мәселелердің немесе міндеттердің жаңа тұжырымы; шешудің жаңа әдісі; белгілі әдісті немесе шешімнің Жаңа Қолданылуы; жаңа нәтижелер мен салдарлар [2, 34]. Жалпылама Зерттеудің негізі үш шартты жазықтық түрінде ұсынылатын жаңа ғылыми нәтижелер болуы мүмкін (сурет. 2.3): пәндік аймақтардың жазықтығы, содан кейін технологияның жазықтығы, яғни таным құралдары мен әдістері және алынған нәтижелердің жазықтығы. Жаңа ғылыми нәтижелерді келесі жағдайларда алуға болады: 1) мүлдем жаңа зерттелгенде (суретте. 2.3" ғылыми жаңалық " қараңғыланған), бұрын зерттелмеген пәндік сала (а); 2) зерттелген пәндік салаға жаңа технологиялар, таным құралдары немесе әдістері қолданылған кезде (б). Мысалдарға мыналар жатады: қандай да бір пәндік салада жаңа зерттеу тәсілін қолдану; ғылыми білімнің басқа саласынан қандай да бір теорияны қолдану; бұрын зерттеулерде қолданылмаған математикалық аппаратты қолдану; жаңа аспаптарды қолдану және т. б.; 3) жаңа технологияларды пайдалана отырып, жаңа пәндік сала бір мезгілде зерттелгенде (в). 4) (г) нұсқасы, негізінен, мүмкін емес, өйткені жақсы зерттелген пәндік саланы қарастырып, белгілі технологияларды қолдана отырып, жаңа нәтижелер алу немесе үлкен жалпылау жасау мүмкін емес. Нәтижелерді алу нұсқаларын қарастыра отырып, келесі үлгіні анықтауға болады: тақырып саласы неғұрлым кең болса, оған жалпы ғылыми нәтижелер алу соғұрлым қиын болады


Return to "Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау, магистратура" (Машан Т.Т.)
Data retention summary
Get the mobile app
Яндекс.Метрика